شناخت بیماری های زنان

انواع بیماری های زنان و دختران

شناخت بیماری های زنان

انواع بیماری های زنان و دختران

چگونه میتوانیم از جلوگیری کنیم

  • ۰
  • ۰

چطور هیجان نامزدی را حفظ کنید؟

وقتی با اجازه خانواده ها با فردی که به او علاقه دارید و برای زندگی اینده انتخاب نموده اید نامزد می شوید تصور می کنید روز ابرها راه یم ریود و انقدر احساس خوب وهیجان انگیزی دارید که دوست دارید همواره آن را حفظ کنید.

زندگی در کنار کسی که بریا شما ایده آل است و عاشقانه دوستش دارید می تواند ارزویی باشد که با نامزدی و پیمان زناشویی به تحقق می پیوندد اما این حس خوب و شیرین ماندگار است و می توانید احساس هیجان دوران نامزدی را برای  هیمشه حفظ کنید. راه های حفظ هیجان نامزدی در نیک صالحی اشنا شوید.

بررسی هیجان نامزدی

یکنواختی و بی تنوعی در زندگی مشترک یکی از عوامل ایجاد دلسردی و دوری زن و مرد چه در دوران نامزدی و چه پس از آن و در زندگی مشترک است. یکنواختی با خود بی حوصلگی، دلسردی، کسلی و بی اهمیت شدن به همه چیز و… را به همراه می آورد. به همین دلیل است که وقتی وارد زندگی افراد می شود میان زن و مرد دلسردی و دوری ایجاد می کند.

هیجان نامزدی

حفظ هیجان نامزدی

چه بسیار دختر و پسری که درست چند ماه پس از عقدشان دچار یکنواختی و دلمردگی می شوند و اگر این مسئله حل نگردد با همین دلسردی وارد زندگی مشترک شده و آن را به سمت زوال و سستی می کشاند.

هیجان نامزدی

هیجان نامزدی

به همین دلیل است که زن و مرد از همان ابتدا و در دوران نامزدی باید جهت اجتناب از این امر سعی کنند تا زندگی شان را از هرگونه یکنواختی دور نگه داشته و به تنوع و هیجان در آن توجه ویژه داشته باشند چون یکی از اصول داشتن یک زندگی سالم وجود تنوع و هیجان است. تنوع و هیجان باعث سرزندگی و تازگی در افراد و در نتیجه زندگی شان شده و کسلی و دلسردی را از بین می برد.

حفظ هیجان نامزدی

زن و مرد می توانند با توانمند کردن خود و ایجاد تنوع و هیجان در جنبه های مختلف زندگی، خانواده شان را در مقابل دلمردگی و بی روحی ایمن گردانند. انواع تنوع ها و هیجان ها – تنوع در ظاهر: زن و مرد می توانند به طرق مختلفی در ظاهر خود تنوع ایجاد کرده و باعث ایجاد هیجان در نامزدشان شوند. تغییر در نحوه پوشش و لباسها،‌ تغییر در اصلاح موها،‌ نحوه آرایش متفاوت، تغییر عطر و ادکلن مورد استفاده و… همه و همه جز اموری محسوب می گردند که رنگ و بویی تازه به زندگی می دهند. – تنوع در روابط و رفتارها: افراد باید سعی کنند در رابطه و رفتار با نامزدشان خلاقیت به خرج داده و مدام تنوع ایجاد کنند.

همچنین بخوانید :  حل اختلافات نامزدی با این شیوه!

هیجان نامزدی

به عنوان مثال نامزدشان را با القاب متنوع و زیبایی چون گلم، ‌عزیزم،‌ فرشته نازم، مهربون و … صدا بزنند،‌ برای ابراز علاقه به وی از واژه ها و جملات محبت آمیز و هیجان انگیز بهره ببرند،‌ برای تقویت روابط عاطفی شان از نامه نگاری ها و ارسال پیامک های عاشقانه و محبت آمیز استفاده کنند و …. – تنوع در فعالیت های جانبی زندگی: افراد می توانند با ایجاد فعالیت های متنوعی چون رفتن به کوه، ‌سینما،‌ پارک،‌ مسافرتهای زیارتی و سیاحتی، دادن هدیه های متنوع در تاریخ های خاص ( قطعا منظور هدیه های بزرگ و گرانقیمت نمی باشد).، برگزاری مراسم های دو نفره خلاق و … هیجان و سرزندگی را به زندگی خود و نامزدشان هدیه بدهند.

انواع تنوع ها و هیجان ها

– تنوع در ظاهر: زن و مرد می توانند به طرق مختلفی در ظاهر خود تنوع ایجاد کرده و باعث ایجاد هیجان در نامزدشان شوند. تغییر در نحوه پوشش و لباسها،‌ تغییر در اصلاح موها،‌ نحوه آرایش متفاوت، تغییر عطر و ادکلن مورد استفاده و… همه و همه جز اموری محسوب می گردند که رنگ و بویی تازه به زندگی می دهند.

– تنوع در روابط و رفتارها: افراد باید سعی کنند در رابطه و رفتار با نامزدشان خلاقیت به خرج داده و مدام تنوع ایجاد کنند. به عنوان مثال نامزدشان را با القاب متنوع و زیبایی چون گلم، ‌عزیزم،‌ فرشته نازم، مهربون و … صدا بزنند،‌ برای ابراز علاقه به وی از واژه ها و جملات محبت آمیز و هیجان انگیز بهره ببرند،‌ برای تقویت روابط عاطفی شان از نامه نگاری ها و ارسال پیامک های عاشقانه و محبت آمیز استفاده کنند و … . یکی از اصول داشتن یک زندگی سالم وجود تنوع و هیجان است. تنوع و هیجان باعث سرزندگی و تازگی در افراد و در نتیجه زندگی شان شده و کسلی و دلسردی را از بین می برد

– تنوع در فعالیت های جانبی زندگی: افراد می توانند با ایجاد فعالیت های متنوعی چون رفتن به کوه، ‌سینما،‌ پارک،‌ مسافرتهای زیارتی و سیاحتی، دادن هدیه های متنوع در تاریخ های خاص ( قطعا منظور هدیه های بزرگ و گرانقیمت نمی باشد.)، برگزاری مراسم های دو نفره خلاق و … هیجان و سرزندگی را به زندگی خود و نامزدشان هدیه بدهند.   ‌

  • ۹۸/۰۹/۳۰
  • حسن رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی