شناخت بیماری های زنان

انواع بیماری های زنان و دختران

شناخت بیماری های زنان

انواع بیماری های زنان و دختران

چگونه میتوانیم از جلوگیری کنیم

  • ۰
  • ۰

در دوران بارداری چه لباس هایی بپوشیم


در دوران بارداری بعضی از خانمها چنان در این دوران غرق میشوند که خودشان را فراموش میکنند.باید به این توجه کنید که دوران بارداری یکی از ماندگارترین دوران زندگی هر مادر است. در ادامه با لباس مناسب دوران بارداری بیشتر آشنا خواهید شد .

لباس مناسب دوران بارداری

لباس مناسب دوران بارداری

در خانه با آن شکم برآمده باید چنان جذابیتی برای همسرتان داشته باشید که وقتی شما را می بیند هم از خود شما و هم از بارداری تان لذت ببرد. در مجلسی حضور پیدا میکنید وقتی شیک و تمیز حاضر شوید مردم با چنان ذوقی برای خودتان و حاملگی تان به سمتتان می آیند که قابل وصف نیست…

لباس مناسب دوران بارداری

وقتی صحبت ازلباس بارداری میشود باید علاوه بر راحتی به شیک بودن آن نیز توجه کرد اما گذشته از این ها بایدبدانید مثلا درهفته نهم چه لباسی رابپوشید و با پوشیدن لباس مثلا هفته ی چهاردهم تیپ و ظاهر خودرا خراب نکنید.بدانید در دوماه نخست بارداری چه لباسی بپوشید که انحنای شکم شما را نشان ندهد.

لباس مناسب دوران بارداری در سه ماه اول

بسیاری اززنان دوست ندارند تا پیش ازدوماهگی دیگران متوجه بارداری آنها شوند.بنابراین بهتراست لباسهای خیلی تنگ وچسبان را کنار بگذارید و لباسهایی بپوشید که روی شکم را میپوشانند مثلا تونیکهای بلند و دامنهایی که دربالا تنگ و گشاد هستند. پیراهن ، تی شرت های پوشیده، تاپ های بلوزدار یا بلوزهایی که کمربند دارند پارچه لباس شل روی شکم شمامی افتد اما کمربند باعث میشود لباس خوش دوخت تربه نظربرسد و خیلی گشاد و آویزان نباشد با این نوع بلوزها میتوانید شلوار جین بوت کات بپوشید تابسیار شیک دیده شوید.

عدم آمادگی برای پوشیدن لباس های بارداری

شاید شکم خانم باردار به قدری بزرگ شده باشد که لباسهای قبل از بارداری نیز دیگراندازه اش نیستند.کمربندهای کشی هم چون باندهای مخصوص بارداری خریداری کنید که بالای شلوار بسته میشوندو هیچ گونه دکمه یا زیپی هم ندارند این باند باعث میشود شلوار جین بدون دکمه بالا بماند. درشرایط اضطراری میتوانید از باندهای کشی استفاده کنید و آن را سوراخ دکمه بپیچانید تا همان کارمشابه را انجام دهد.

لباس مناسب دوران بارداری

لباس مناسب در بارداری

لباس مناسب دوران بارداری و مشکل چاق شدن

تصورمیکنید چاق تپل به نظر میرسید اماهنوز برای این نگرانیها زود استدر این مرحله کمی چاق میشوید ولی انقدر نیست که باعث ناراحتی شود.

برای اینکه اعتماد به نفس خودرا ازدست ندهید بهتراست پوشیدن لباسهای تنگ دست برداریدهمچنین ازپوشیدن بالا تنه های پرچین نیزخوداری کنید.

به دنبال تاپ هایی باشیدکه هم چنان شمارا روی فرم نشان میدهند.تونیک انتخاب مناسبی است چون شانه و بازوهای شما را میپوشاند و باعث میشود اضافه وزنتان کمتر دیده شود.

لباس مناسب دوران بارداری در سه ماه دوم

با کمترین هزینه دراین دوران هرماه وزن و سایز شما تغییرمیکند و مسلما تمایلی ندارید هرماه برای خرید لباس جدید هزینه کنید.برای برطرف کردن این مشکل باید روی خرید مواردی هزینه کنید که با رشد شما قابل تغییر باشند باید به دنبال جزئیاتی هم چون دکمه یابندهای جمع کننده درکنارباشید تا باکمک آنها لباسهای خود را به اندازه ی شکمتان بزرگ کنید.

شما باید در این دوران لباسی بپوشید که درطول هفته خوب کار کند و راحت نیز باشد.روی مانتوهای خود لباس ردا مانند سبکی بپوشید که شکم شما را بپوشاند.

این نوع لباسها حتی برای تعطیلات آخرهفته و گردش با دوستان نیزمناسب است.اگراین لباسها کمربند دارند حواستان باشد که کجا آنرا گره میزنید.برای شلوار نیز میتوانید از شلوار جین بوت کات استفاده کنید.که درقسمت کمرکشی هستند.

انتخاب رنگ تیره کمک میکند تاهم در محیط کار و هم درمحیط های اجتماعی دیگر بتوانید آنرا بپوشید و شیک بنظر برسید.

لباس مناسب دوران بارداری

لباس مناسب در دوران بارداری

لباس مناسب دوران بارداری در سه ماه سوم

دراین دوران احساس میکنید بسیاربزرگ شده اید و به هیچ وجه راحت نیستید.دکمه ها، زیپ ها و حتی کمربند برای شما نوعی شکنجه به حساب میایند.برای خلاص شدن ازهمه ی آنها پیراهن های ماکسی بلند تا قوزک پا بپوشید حتی میتوانید از دامن ها و تونیکهای بلند نیز استفاده کنید.

در این دوران احتمالا به لباسهای تک رنگ مثل مشکی توسی و…علاقه مند میشوید زیرا تصور میکنید راحت تر هستند. اما باید مراقب ظاهر خود باشید و از رنگهای شاد و کرم استفاده و برای سر حال ترشدن خودتان هم که شده از زیورالات استفاده کنید مثلا هرچه شکم شما بزرگتر میشود گوشواره های بزرگتری بیندازید.رنگ دستبند و گوشواره ی خود را با لباسهایتان ست کنید.

همه ی اینها باعث بهترشدن روحیه ی شما درماه های اخر میشوند.

لباس مناسب دوران بارداری در روزهای پایانی

از لباسهای خود خسته شده اید و میدانید این آخرین ماه بارداری شماست و نباید لباسی بخرید.اگرخیلی دوست دارید خرید بروید و برای خودتان لباس نو بخرید به سراغ چیزهایی بروید که پس از زایمان هم برایتان قابل استفاده باشد.

درباره لباس زیر مناسب برای بارداری بیشتر بدانید

بسیاری از زنان متوجه این می شوند که می توانند لباس زیر قبلی و معمول شان را در دوران بارداری هم بپوشند. لباس های زیر معمول به راحتی زیر شکم در حال برآمده شدن تان قرار می گیرند. با این حال بعضی از زنان ترجیح می دهند لباس زیر با سایز بالا خریداری کنند و روی شکم شان بکشند. اگر عمل سزارین داشته اید این کار بعد از زایمان راحتی بیشتری خواهد داشت (چرا که جای زخم در محل خط لباس زیر قرار می گیرد).

حواستان باشد که در طی بارداری دمای بدنتان افزایش پیدا کرده و ترشحات واژنی تغییر می یابد. این امر باعث می شود که زنان باردار به عفونت های قارچی و باکتریایی همانند کاندیدیازیس و گاردنرلا ‌بیشتر مستعد شوند. پوشیدن لباس های زیر کتانی (یا حداقل دارای قسمت های با جنس کتان) به تهویه بهتر ناحیه کمک کرده و مانع از رشد بیش از حد این ارگانیسم ها می شود. برای زنانی که در مراحل پایانی بارداری به واریکوز وریدی در ناحیه تناسلی خارجی یا هموروئید مبتلا می شوند، لباس زیر کمکی و محکمی که در ناحیه کشاله ران تمام نشود می تواند به افزایش راحتیتان کمک کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی